Blogga

Som ni kanske har märkt har jag inte orkat uppdatera min blogg med inlägg. Det är mycket nu sista dagarna i skolan och man är dödstrött när man kommer hem. Snart är det iallafall jullov och då ska det skrivas. Tror jag iallafall.

Idag ska vi ha fotbollsmatch i tipshallen mot dem andra 8:orna.
Det ska inte bli kul alls menmen. Hoppas bara att Stina är frisk nog att komma till skolan.
Efter skolan idag blire stan och köpa golv och resten av julklapparna sen är vi nog i stort sätt helt klara med våra paket.. Plus att jag måste leta upp mina leggings till i morgon. Har aldrig andvänt dem och dem är redan borta. Vilken slarver.
Jaja hoppas att alla ni som redan njuter av erat jullov njuter åt mig med för skolan tar kol på mig.
Menmen
Puss på alla

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0