Ev vecka och två dagar kvar

Nu är det exakt en vecka och två dagar kvar i skolan. Fattar ni att jag längtar till jullovet eller?
Dem flesta proven är klara har bara matten kvar. Om jag ska få bra betyg där så måste jag ha bra poäng på provet. Jag är nervös för betygen sätts på måndag, och jag vill veta mina betyg nu!
Dem sista två veckorna som varit har det varit hur mycket prov som helst. Spansk, fysik x2, teknik x2, engelska och nu matte.

Nu sitter jag hos farmor och farfar det blir pizza ikväll och i helgen blir det julstök. Det ska bakas, pybtas och sättas upp julgardiner. Något jag ser fram i mot hur mycket som helst faktiskt. Syrrorna kommer i morgon och hjälper till.
Hoppas att veckorna går riktigt fort fram till jul nu. Jag vill träffa släkten och bara mysa. Och framför allt vara LEDIG!!!

Om ni inte har något för er tycker jag att ni ska lyssna på låten den äger :P
 http://www.youtube.com/watch?v=dlzHAe4m7bg



/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0