Looooser and Funny

Idag har jag lekt med Ebba ungefär hela dagen. Vi har varit nere på stan och köpit massa nyårs mat.
Jag här börjat läsa ur min nya bok "Moonwalk av Michael Jackson" och hittat roliga saker på internet.
Ett spel som heter Looooser, det går ut på att hitta så många låttexter under en minut som möjligt. Sen kommer det upp massa gubbar eller retaresagt artister. Då sak du dra låttexterna till rätt artist.
(Efter typ 20 minuter ko jag på att man kunde välja olika artister. Så då blev det självklart Michael Jackson, Jackson5 och the Jacksons).
Sen hittade jag en sida som heter Funnyphoto. Där kan man göra om hur mycket bilder som helst. (Och det kommer ja att göra) Det är gratis óch det gör att det blir ännu mer kul. (Kommer mer bilder senare)
Nu har vi precis spelat bingo. Vann inget :(
J*vla skit lotter.
Tänt brasa och ostbricka. Mysit mysit.

Nu kommer det lite bilder från funnphoto.
Puss




/Madeleine
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0