Trött!!!!!

Klockan är nu 23:05 jag är uppe och kan inte sova. Tankarna sprider sig i huvudet och den spricker snart. Jag är hur trött som helst men jag kan inte somna. Har försökt att sova i en hel timme snart. Familjen sover och jag är vaken. Det är skola i morgon och jag vet inte hur jag ska orka. Funderar på att gå och duscha och sen sova. Det kanske hjälper?
Eller så ska jag kolla på film och hoppas på att jag somnar eller så kan jag ju sitta här och fortsätta tänka och vara uppe resten av natten. Men då kommer jag inte orka gå till skolan i morgon. Så då kommer jag få IG på uppvärmningen som jag ska ha i morgon och jag kommer missa matteprovet. Så det är inte så bra förstås.
Hoppas ni andra kan sova. Det är inte kul att sitta uppe och inte veta vad man ska göra. Fast det är ju inte kul att ligga i en säng och vrida och vända på sig i timmar heller för den delen.
Puss på alla människor



/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0