8/10-09

Gick upp vid halv sju som varnligt. Jag gick upp och gjorde mig i ordning.
Fick tillbaka spanska provet idag och blev väldigt nöjd över det. Sen började jag och Josse på power pointen av Peru. Efter det va det matte. Blev klar med diagnosen och kunde börja på blått. Efter skolan åkte jag och Jenny ner till A6 och käkade, och lämnade in min mobil. Vi tog tre:an ner till stadsbiblteket och gick in och pluggade. Vi kom till kulturskolan vid fem. En hel timme före att Jenny skulle sjunga. När klockan va tio över hade Jenny inte fått komma in än. Efter att hon sjungt gick vi ner till resecentrum och där fick vi vänta i över 45 minuter. Sen åkte vi hem, jag ringde pappa och käkade lite. Det blev lite tv men mest dator. Nu ska jag sova. Skriver mer i morgon.
Puss
  

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0