.....

Vaknade vid halv sju och gick upp och duschade. Känner mig stolt.
Mådde bra idag så det fick bli skola. Första lektionen hade vi elevens val So. Vi skulle göra en power point om "Vår dag på visingsö". Hela tidan satt vi och lyssnade på när Connie Talbot sjöng. Jag fick gåshud och började nästan gråta. Efter det blev det svenska. Vi började kolla på "Mitt liv som hund", väldigt rolig och spännande film och jag får uttrycka mig så får ni andra säga vad ni vill. Sedan blev det lunch.
Sen hade vi kemi. Jenny va inte där så vi fick ha Cecilia. Vi skulle bara läsa och svara på frågor. Super tråkigt. Boooooring :(
Efter det skulle vi haft engelska men det blev ingen så vi tog klassrådet istället och fick sluta närmare två timmar tidigare. Så jag stack till Frida som bestämt och där blev det lite läxor och tv.
Kida va där. En hund som gillar att skälla och hoppa. Något som jag inte gillar. Vid tjugo i fem åkte jag med tvåan till ekhagen och tog trettin hem. När jag kom hem hade jag trettio minuter på mig tills jag skulle vara i kyrkan. Så det blev tre små snabba mackor och o´boy. Jag stack till Lisa och vi gick tillsammans därifrån. När vi kom till kyrkan delades vi in i tre grupper. I min grupp började vi att snacka om nattvarden och sedan vidare till att kolla hur man hittar psalmer i psalm boken. Vi sjöng even två ur tråkiga låtar. Till sist fick vi en bibel som skulle vara kvar i kyrkan som vi tydligen får på själva konfirmationen. Vid halv åtta gick jag hem och va med Jenny en stund. Hon börjar på sång i morgon och jag har lovat att hänga med. Så efter skolan blir det lunch på stan och massa pluggande på stadsbibloteket. Det blev en massa plugg ikväll med. Fick panik av denna j''''a  "Diagnosen".
Kunde inte göra klart allt men fixar det i morgon. Nu ska jag sova.
Puss









/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0