Fest <33

Sitter i TSOK- stugan och väntar på att alla som gör sig iordning ska bli klara. Ronja plattar hår och Gabriella lagar mat. Gästerna kommer om 50 minuter så jag borde hjälpa till med det som ska göras. Diana kom igår, så vi har haft jätte kul hela kvällen igår och hela förmiddan idag. Nu är även jag stylad och färdig sminkad. Blev skit bra. Kommer bild sen. Kvällen kommer bli att först blir det dipp med grönsaker sen ska jag öppna paket. Mat blir det med såklart. Det blir kykling klubbor, vitlöksbröd,tzatziki och frukter. Efter det ska vi köra lite olika sortes tävlingar och till sist bilr det teater. Hoppas att alla kommer ha jätte kul.
Gabriella och Ronja kommer vara här till 8 sen går dom hem och kommer tillbaka framåt 9.
Under den tiden kommer det bli mycket snack om sådanna skaer bara tjejer kan snacka om. :P
Festen är slut vid 10 och då blir det städning:(
Kommer säkert ta halva natten känns det som men aja.
Nu måste jag dra och fixa lite mer saker innan alla dom andra gästerna kommer.
Puss

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0