Pass?

Nu har jag letat i över en timma efter mitt pass. Ska till Göteborg i morgon och mitt pass är borta. Får panik. Jag och Felicia har letat överallt men vi hittar det inte. Biljetterna och packningen är klar men passet saknas. Vem kom på att man måste ha leg legitimation på tåg till Göteborg. Himmla ornödigt.
Har fixat bilder till vägen i hallen, till farmor, farfar och till mormor idag. Blev inte jätte nöjd men aja.
Nu ska ja fortsätta leta efter det försvunna passet :@ Sen ska jag nog sov.
Bilder sen idag.
Puss





/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkligen ÄLSKAR bilderna!!! Du är så underbart söt! Mamma upp i dagen S. Älskar dig! Ha en skön helg, puss.

2009-10-29 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0