Sjuk :(

Mamma kom in till mig vid sju ungrfär och då hade jag skit ont i magen.
Jag har mått illa hela natten och inte sovit alls mycket. Vi bestämmde att jag skulle vara hemma så jag somnade om och vaknad vid elva. Jag gick upp och fixade lite små saker och gick ner och la mig igen. Vaknade vid ett igen av att mamma ringde och kollade hur det va med mig. Jag har bara ont i magen och det börjar bli bättre. Efter det läste jag ett kapitel ur "Tillsammans tredje boken" samtidigt som jag messade med Bella. Sedan gick jag upp och läste tidningen och gjorde sedan lite mat. Det blev billy pizza, kanske inte det bästa för min mage men orka stå och laga mat. Sen gick jag ner till datorn och kollade på smygtitta av Andra Avenyn och lite av Riverside. Nu funderar jag på att lägga mig tillbaka i sängen och sova en stund till innan huset kommer hem. Blir ingen teater idag men jag tror att jag över lever detta. I morgon hoppas jag att jag mår bättre så att jag kan gå till skolan.
Saknar Diana otroligt mycket.
Puss

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0