25/9-09

Dagen började med att jag försov mig en halvtimme. Han varken äta eller duscha. I skolan blev jag klar med min skärbräda och började på någon slags stol:S
På svenskan skulle vi beskriva oss skälva med 3 lögner och överdriva så mycket som möjligt. Vi skrattde och hade jätte roligt. På so:n fick vi tillbaka våra läxförhor och på första sida fick jag alla rätt men på bak sidan måste jag plugga mera. Hemkunskapen blev att svara på frågor och vi fick sluta en timme tidigare. Så vi tor 2:an ner till cigarren och skulla hoppa på 30:n när Lisa tappat sitt busskort. Hon lånade mitt värde kort och vi åkte hem till mig. Där iffrån fick jag ringa till länstrafiken som gav mig ett nytt nummer till arriva. Då ringde jag dit och dom hade tydligen hittat det, men han sa att jag skulle ringa halv 4 inatt. GLÖM DET :S
Efter det ringde Lisa till arbetslaget och snackade med Vicktoria. Efter det gick hon hem, jag gick och la mig och somnade till klockan 18:00. Då gick jag upp, Lisa och jag cyklade ner till konsum och köpte socker sen blev de
garhamsbullar.
Nu har jag nyss ätit mat och grahamsbullar. I morgon kommer släkten på kalas. Och jag får paket.
Puss



/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0