Grattis till mig <3

Va är det för en dag? É det en varnlig dag? Nej det är ingen varnlig dag för det är Maddes födelsedg, hurra hurra hurra.
Blev väckt 06:00 när mamma, Felicia och Gabriella kom in med paket och sång. Jag fick en tröja med Michael Jackson på, en film (lilla huset på prarien) och en bok (Michael Jacksons underbara liv)
Sen var et bara att gå upp och göra sig klar för visingsö. Vi tog 119 till cigarren och 121 till gränna. Vi hoppade på färjan. Jag och Lisa stod ute och blev dyngssura. Inte jätte kul. Nä vi kom över fick vi saft och buule, jag fick två i o m att jag fyller år. Sen åkte vi remmarlag och tog massa fina kort. Vid halv tolv blev det lunch och jag käkade kyckling sallad. Jag och Lisa fick uppsöka en toalett. Och sedan blev det att ta kort vid hamnen. När vi åkte över till gränna va vi ute utan att bli blöta. I gränna köpte vi polkagrisar och gick på andré museét. Sen väntade vi bara på att bussen skulle gå hem. När vi väl kom hem käkade jag och Lisa mat och sen blev det konfa. Vi åkte till nässjö och bowlade. Jag kom sisst fast fick två strajkar. Nu är jag hemma, men ska sova. Puss

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0