Kalas <33

Idag hade vi kalas för mig. Det va jätte kul. Jag fick två böcker, brodderi grejer, pengar, parfym, skinnjacka, byxor, en skiva, och två konsertbiljetter till Thriller <3
På kalaset kom farmor,farfar,Ulrika,Ebba,Uffe,Jenny,Tilde,Tuva,Åsa,Ellen,Fanny,Wilma,Erika,Frida och mormor.
Det blev mycket bus med alla barnen men också väldigt kul. Sedan efter det hängde jag med farfar,farmor,Ulrika och Ebba hem. Jag och Ebba lekte ett tag till innan vi käkade toast. Sen tog det nästan två timmar för Ulrika att få Ebba att sova. Jag farfar och farmor kollade på tv samtidigt som Ulle försökte få Ebba till att sova, men det slutade med att jag gick och la mig och Ebba, Ulle, farfar och farmor kollade på tv.
Puss

 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0