Barnvakt <3

Sitter och kollar på körslaget. Fyra av fem kusiner sover. Mysigt med barn i hela lägenheten.
Igår var jag med pappa typ hela dagen och saknar honom hela tiden, när han inte är hos mig. Och detsamma när mamma inte är hos mig. Vet inte hur många gånger har jag inte somnat gråtandes?? Bra fråga.
I morgon blir det kalas för mamma  :)
Då kommer det lite mer folk. Sedan är det dax för skola igen :(
Efter tre veckors frihet från skolan. Känns inte bra att komma tillbaka :O
Får la se hur bra det blir.
Snart är det sommarlov och nedräkningen har börjat.
Inte så många veckor kvar.
Sen är det dax att börja 9:an
Mycket skoj.
Får ju inte heller glömma att jag snart blir KONFIMERAD :) ett stort +
Hoppas att alla har det bra, för det har jag :)

Puss <3



/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0