(L)

Tja alla goa bloggare. Idag har jag varit i skolan, första lektionen fick vi håltimma :@ (bara för att jag övat på glosorna).
Så vi fortsatte med att spela in film från engelskan. Efter det blev det so. Och övning inför provet nästa vecka.
På idrotten orienterade vi i par och jag fick gå med Bibbi. HAde ont i fötterna och skoskav så det blev inte så många kontroller vi tog.
Sen drog jag och Jenny till A6 och kollade på min konfirmation klänning. Och i helgen är det dax att köpa den, (längtar)
Det är ju bara exakt 212 timmar till konfirmationen :)
Bara för att jag är bäst på att räkna :P
Jaja imorgon drar till pappsen imorgon och så blir det nog att vara med Jenny ett tag. Och så kanske det blir stadsparken i morgon med :D
Funderar på¨att skaffa kommentarsvar? Skriv vad ni tycker om det, (JA eller NEJ)
Puss på er



/Madeleine

Kommentarer
Postat av: elin dofeldt

ja

2010-05-04 @ 07:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0