Mycket :)

Tja har inte hunnit blogga så mycket på sista tiden. Det har varit ganska mycket nu.
Mycket packning och mycket film. Har varit sjuk nästan hela veckan och igår var jag och mamma på akuten hela eftermiddagen och kvällen.
Och idag har jag inte varit i skolan för att vi kom hem sent.
Plus att magen är knäpp.
Så jag sov till halv tre. Mamma och syrrorna kom hem halv fyra och då stack vi till lägenheten.
Som sagt i morgon flyttar vi till lägenheten. Så ny adress. Messa så får ni den.
Hoppas att alla har haft det bra i skolan den här veckan. Blev bara två dagar för min del, men nästa hoppas jag på blir mer dagar.
Puss på er alla älskar er



/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0