Hallojsan tjosan

Halloj alla bloggare. Idag har varit en bra dag för mig. I morse kom det ingen skilbuss så vi blev typ sena till skolan. Skolan va okej. Mycket lugn och ro har jag fått. Och det har jag behövt. På idrotten fick vi åka hem tidigare. 13 va sen så vi missade 30 :@ Typiskt alla sjuka busschaufförer. Sen hemma kollade jag på film och mös för mig själv. Ännu ett par timmars lugn och ro för mig själv. Sen blev det en sväng till ner till ica med Jenny och efter det film hos henne.
Om ungefär en halvtimme kommer pappa hem :)
Då blir det troligtvis mer film innan jag ska sova. Kommer sova sent ikväll. På grund av mina mediciner :(

Vill också berätta att min faste,farbror,farfar och Ebba kollat på greklandsfilmen som vi inte har fått ut på tio år. Fuskisar :P
Vill med se på den ju.

Jaja
Puss på alla

/Madeleine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Erkänner det var faktiskt lite roligt.....Kram på dig.

2010-01-30 @ 23:47:48
Postat av: Anonym

Jaja, det kan ja la hålla med om <33

Kram tillbaka

2010-01-31 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0