Ont i tån :'(

Idag blev det vårdcentralen. Opration i tån. Fick förstås bedövning men nu gör det fruktansvärt ont. Har tagit Alvedon, men det känns som att det inte hjälper.
Jag har varit hemma i flera timmar och är bänkad i sängen och kolla på säsong 4 av "Lilla huset på prärien"
En av dem bästa serierna jag någonsin sätt om jag ska vara ärlig.
Om ungefär två timmar är det "Familjen annorlunda2 och efter det blir det mer film. Sen ska jag nog sova.
Får la se om jag ska till vårdcentralen i morgon igen. Det bror på hur duktig min mamma är :)
Ne nu ska jag titta färdigt på filmen.
Puss på er alla

/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din mamma är jätteduktig! Speciellt på sjukvårdbehandling men även på mycket annat.

Busfia:)

Älskar dig!

2010-01-27 @ 09:27:32
Postat av: Anonym

Okeej, det återstå att se :)

Älskar deej med <3

2010-01-27 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0