StädaStädaStädaStädaStädaStädaStädaStäda

Idag har jag mått skit dåligt verkligen. Behövde inte vara med på idrotten så jag stack hem.
Det blev lite plugg inför provet i morgon.
Och i morgon kommer mäklaren hit så idag blir det att StädaStädaStädaStädaStädaStädaStädaStäda.
På ett sätt ska det bli bra. För om han inte skulle komma skulle mitt rum aldrig blivit städat.
Och vår bild lärare är sjuk så vi får sovmorgn :P
Börjar 10:00 med svenska.
Så i morgon blir det lugnt. :D
Puss på alla



/Madeleine


Kommentarer
Postat av: Sherlock

Haha! Jag brukar bjuda hem folk för att jag ska få det städat här hemma :)

2010-01-22 @ 09:53:01
URL: http://waitmstar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Okeej, lyckar. Men ibland är det kul att städa :)

2010-01-22 @ 15:24:10
Postat av: Josefine

haha,, städa på du xD.

2010-01-22 @ 17:34:42
URL: http://josefineforsblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp, det är mycket att göra innan mäklaren kommer <3

2010-01-22 @ 20:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0