Tjena bloggläsare :P

Klockan är snart tolv och jag är på bushumör X)
Kanske inte så smart att vara det när man ska sova. Hihi
Idag har jag och farfar kollat på mer film. Idag fick det bli "Rännstensungar". Det är nog en av dem bästa filmerna jag har sätt. Tror jag :P:P
Läste på Jnytt att det brunit i en av klassrummen på vår skola :)
Lite coolt. Det coola är att polisen misstänker mordbrand. Coolt va?? xD

Mamma har jag inte träffat på tolv dagar. Det känns och jag saknar henne mycket :(
På torsdag kommer jag hem och då ska vi på bio hon och jag. En mamma och Madde dag tillsammans.
Borde hitta på något skoj med pappa med snart. Det är ju bara det att jag inte kan komma på något att göra med pappa på samma sätt som jag kan göra med mamma.
Men jag vet att innan detta året är slut ska jag ha hittat på saker med pappa med.
Jaja, snart bär det hemåt mot Tenhult efter tolv långa men roliga dagar. Är hemma cirka en natt innan det bär iväg hit igen. Då ska det packas och flyttas och lekas. (Med Ebba)
Hoppas alla har haft eller har ett bra jullov. Mitt är snart slut.
När terminen börjar igen går jag cirka fem veckor i skolen sen är jag två veckor ledigt. Skönt.

Puss på er alla




/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linus

Tjena :)



Gör ett bus då! Typ kasta vatten på grannen eller något.

Kram och Hälsa Skolan

2010-01-06 @ 17:55:30
Postat av: Saadet

Najs blogg du har:) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam! :)

2010-01-10 @ 17:37:19
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej älskling!

Tack för en jättetrevlig kväll med bio o fika. Vi gör om det snart hoppas jag:)

Kram

2010-01-12 @ 14:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0