Vill me.........

Nu ska nästan alla mina kompisar åka utomlands. Det vill jag med :@
Är avundsjuk så jag gick in på vings hemsida. Hittade billiga resor till cypern i juni (två veckor)
****-hotel. För mig,mamma,Bella och Fille kostade det 35 000. För två veckor med flyg och boende. Mycket fina bilder. Jag skulle betala vad som helst för att få åka dit.
Fast först ska vi till fjällen en vacka och sportlovet blir nog i skåne några dagar.
Fast nu vill jag bara utomlands ett par veckor och bli brun.............






Hittade även ett till, lite dyrare men bättre :D

/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Tessan

Har typ varit där ;) På dom bilderna du visade xD Tror de e där iaf <3 Fin blogg <3

2010-01-23 @ 08:26:00
URL: http://awent.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul, vill verkligen åka dit. Snygg blogg själv. 3

2010-01-24 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0