Kommentarsvar

Kommentarsvar: Ett år av sorg och saknad :'(

Av: Elin
VAD BETYDER JAG ÄLSKAR DIG L
Svar: Förstår inte riktigt vad du menar?


Kommentarsvar: Sol och bad mjölkchoklad

Av: Elin
du värkar ha haft ett bra sommarlov, det har jag med om två vekor ska jag åka till göteborj och gå på liseberj jag ska dit med min familj,mamma,pappa,theo och min pappas kompis janne och jag kelv för stås.Hopas att vi ses snart i gen hälsningar i från elin din lila kompis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha ha.Ps:när kommer min jacka jag behöver den snälla ring om du inte kan POSTA DEN FÖR DÅ FIKSAR VI DET
Svar: Jag har ett jätte bra lov. Skönt att du också snart får ett bra lov. Kram

Kommentarsvar: Helgen :)

Av: Elin
du värkar ha haft ett bra lov hälsa fille hej då kan du kommentera på min blogg snälla
Svar: Visst kan jag kommentera din blogg men du uppdaterar ju den inte så ofta och då går jag oftast inte in. Kram

Kommentarer
Postat av: elin dofeldt

vad då uppgratera mig jag fattar inte vad du menar.det finns en bloggare som heter kissi här är hennes blogg adress eller googla på kissi och så tryk sedan på kissis blogg!!! snälla

2010-07-11 @ 21:14:14
URL: http://elledofeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0