Tjörn här kommer jag :)

I morgon händer två saker. För det första fyller lillsyrran tolv och sedan drar vi ner till Tjörn.
Veckan som kommer kommer att bestå av att vara barnvakt medan dem vuxna bygger. Helt okej. Och i morgon blir det lite kalas för min syster. Hoppas att hon blir glad över sina presenter.

Helgan har jag varit hos farfar. Mycket trevligt. Som ni alla vet älskar jag att vara här. Och min pappa tyckte kanske att det var bästa att åka hit för mig. Inte så kul att jag sov till ett varje morgon. Men men, här är man uppe halv elva. Okeej det med.
Kommer några få bilder sen sommarlovet som snart är över. Och fort gick det. Vill också säga grattis till storasyrran och hennes kille som firade 6 månader den 10:de.
Glöm inte säga grattis till syrran. Puss och Kram (L)



/Madeleine

Kommentarer
Postat av: elin dofeldt

du värkar ha ett bra sommarlov och hälsa file

2010-07-25 @ 17:05:12
URL: http://ellledofeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0