Ett år av sorg och saknad :'(

Ett år av sorg och saknad. Saknar dig otroligt mycket. Även om jag aldrig träffat dig. Dina låtar spalas dagarna i ända och bildr och filmer tittas på. Älskar dig så otroligt mycket, och hoppas på som en del säger att du kanske fortfarande lever. Inte för att jag tror det men man kan ju hoppas. Ett år har gått fort och mycket skrivierier har varit framme en hel del i tidningarna. Och allt som stod i tidningarna är inget jag tror på. Det ska du veta. Du blev inte gammal och det trodde jag att du skulle bli innan du hoppade ner i din kista. Hoppas att du har roligt där du nu befinner dig. Men om jag tror rätt finns du alltid här för mig och alla andra som hoppas på dig. Lycka till. Hoppas du väntar på mig, Puss älskar deej (L)(L) <333333



 

/Madeleine


Kommentarer
Postat av: elin dofeldt

VAD BETYDER JAG ÄLSKAR DIG L

2010-07-02 @ 20:48:43
URL: http://elledofeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0