Göteborg/Askersund

Tjena alla läsare, förra veckan var jag nere i Göteborg. Väldigt kul. Va med Ebba på kvällarna och mös, mycket mysigt (L)
Va där från måndag till söndag och veckan gick otroligt fort. Inget jag tycker om. Men men, träffar dem snart igen.  Den här gången började Ebba ialla fall inte att gråta när jag gick, och det är jag glad över.
Tack för en underbar vecka Ulrika, Magnus och Ebba. Saknar er.

Idag drog jag och mamma upp till Askersund. Där träffade jag Diana och Madde. Först var jag och Diana ute och gick. Och sedan drog vi in till henne och tittade på film. Vid två mötte vid Madde vid torget och vi gick för att käka pizza. Även denna dag gick fort och jag är redan hemma.
Tack för en underbar dag tjejer det måste vi göra om, fast i längre tid (L)



/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0