Sol och bad mjölkchoklad

Nu är sommaren här och igår tog jag mitt första dopp i vätten för i år. Har man solat ett tag är det okej att bada annars får man kramp i benen. Mycket roligt. Så nu blir det mycket sol och mycket bad framöver. Sanden är varm så man bränner sig så jag kan ju rekomendera att sola på gräs. Fast inte lika skönt. Dagen och natten tillbringade jag med Jennifer. Hon har nyss åkt hem vilket är riktigt tråkigt. Men har varit underbart att vara med henne. I helgen kommer kusinen till mig. Det ska bli riktigt kul. I morgon blir det stranden hoppas jag och macka från mackmakeriet.
Men men, just nu njuter jag av mitt sommarlov. Hoppas att ni andra gör det med. Kram
Kommer bilder senare. Puss

/Madeleine

Kommentarer
Postat av: elin dofeldt

du värkar ha haft ett bra sommarlov, det har jag med om två vekor ska jag åka till göteborj och gå på liseberj jag ska dit med min familj,mamma,pappa,theo och min pappas kompis janne och jag kelv för stås.Hopas att vi ses snart i gen hälsningar i från elin din lila kompis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha ha.Ps:när kommer min jacka jag behöver den snälla ring om du inte kan POSTA DEN FÖR DÅ FIKSAR VI DET

2010-07-02 @ 20:46:15
URL: http://elledofeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0