SOOOOOOOOOOOOOOL

Nu är solen och sommaren äntligen här. Det är skönt. Idag har jag och Jenny solat i många timmar. Tror till och med att jag somnade i solen en stund. Sen blev det mat och sedan drog jag mig hemåt. Så nu sitter jag här och lyssnar på min älskling (Michael Jackson)
Idag var sista dagen i skolan och nu är det bara roliga saker kvar att göra.

Och i morgon drar jag och farfar till Göteborg :) Mycket trevligt. Blir la inte just i Göteborg så mycket. Och varmt ska det bli så sola sola och åter igen sola ska jag göra i helgen :D
Om någon vill mig något finns jag på mobilen. Så messaa om ni har tråkigt :)
Själv sk jag ha kul hela helgen.

Fick reda på att min spanska lärare sätter ett G på mig i betyg. Och att jag nästa år ska ta igen så jag kommer tillbaka upp till mitt VG. Men men så är det. Hoppas att alla får en bra helg. Inte för att jag vet vad alla ska göra men men. Skriv om ni har lust.
Puss på er alla



/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0