Jippi :)

Nu slipper jag skolan i hela tre veckor. Det ska bli så himla skönt tycker jag.
Först är det två veckor praktik och sedan en vecka påsklov.
Ska praktisera som fritidsledare och det ska bli hel kul faktiskt.
Sen vecka 14 är det påsklov och då ska man vara hos pappa. Vad ska alla andra göra på påsklovet???
Jag funderar stot på att träffa mina vänner i harge om dem har påsklov samtidigt som jag :)
Kommer lite bilder i o m att jag inte har lagt in några på så länge.
Och som ni har märkt har jag inte hunnit blogga mycket pågrund av att vi har flyttat och vårt internet funkar bara ytterst sällan :s
Men man får gå in när det funkar och mamma har beställt ett jätte bra och snabbt internet/bredband.
Kan ju säga att jag verkligen längtar efter sommaren och allt bad och sol. Jag hoppas på mycket värme och mycket sol :P
Men puss på er alla









/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0