Praktik :)

Nu har det gått fyra dagar av praktiken och det är bara fem dagar kvar. Vill verkligen vara kvar ett bra tag till. Jag trivs på fritidset och ungarna är fantastiska. Varför ska vi bara praktisera två veckor och inte hela terminen ut? Idag har vi fortsatt att pärla. Och i morgon blir det Jannes dag. Man kan ju gissa vad han tänkt att hitta på.
Janne är bara för bäst till att vara handledare jag får både börja senare och sluta tidigare än vad han satt i mitt schema. :):)
Kommer lite bilder på min pärlplatta. Ska göra om den och sedan ska vi stryka den så att jag får med mig ett minne hem :D


I helgen blir det att köpa papper till inbjudningskorten för konfirmationen och troligtvis så blir det skor till mig också. Hittat jätte snygga på stadium. 
Puss








/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0