Hål i navlen :)

Igår gick jag och mamma och tog hål i min navel :)
Det gjorde extremt ont i och med att hon sa att jag inte hade något underfett, eller något? Och så var min navel sne :S
Snack om missbildad kropp :o
Haha, men men. Det blev skit bra iallafall och det är väl huvudsaken :P

Jaja, idag har jag varit på teatern och i morgon är det sista föreställningen innan sommarlovet :)
Det är rätt nice och vi har redan börjat planera inför hösten. Jag vet vad vi ska spela men det tänker jag inte berätta x)
Så vi får la se när ni får reda på det.
Men nu ska jag inte skriva mer. Kommer lite bilder på min underbara navel xD
Puss (L)

 

/Madeleine

Kommentarer
Postat av: elin dofeldt

örk jorde inte dt exstremt ont fast kelva smyket var finnt. Jag är sjuk det är jätte jobigt

2010-05-20 @ 14:59:41
Postat av: pauli♥

jag fick också jätteont när dom tog på mig också.. men det är typ i på 30 navlas som har så sa hon till mig ;) vi hade tydligen otur ;)

2010-05-20 @ 15:27:33
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: pauli♥

jag fick också jätte ont när dom tog på mig.. men det är typ en på 30 navlar som har sa hon till mig ;) vi hade tydligen otur ;)

2010-05-20 @ 15:30:37
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0