Helgen

Helgen har varit bäst hittills. Igår blev det jönköpingsmarknad med Stina :=). Sen åt man mat med pappa, Bella och Fille. Det var nice. Sedan tog jag tåget till farfar och nu är jag här. Varit nere i stan och kollat lite. I morgon ska vi till farmor för att det är morsdag. Och nu är det bara en vanlig vecka kvar i skolan och på fredag drar jag och farfar till Göteborg. Då ska jag förhoppningsvis hitta en bikini. Hittade tyvärr ingen igår men nästa helg kanske man har mera tur.

Betygen sätts på onsdag och något jag inte vill. Vet exakt hur jag ligger till men ändå.
Hoppas alla har en underbar kväl på RIX FM- festivalen. Själv ska jag inte gå.
Puss

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0