Mat :)

Idag köpte jag och pappa massa mat till i morgon. För ni som missat det så konfimerar jag mig i morgon klockan 13:00. Inte ens ett dygn kvar :P
Har även städat en massa och gjort naglar. Eller bara på en hand, nästa i morgon innan man ska till fissan.
Blir mycket folk i morgon och jag lovar att lägga upp massa bilder på helgen senare. Nu tittar jag på tv men funderar på att sova. Ja jag vet at klockan bara är 20:30 men jag är helr slut.
Så puss och kram på er alla <333


Stora flickan kommer även i morgon och massa andra roliga barn <333

/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Maria, Tor och Mögel

Lycka till och grattis :D kramar!!

2010-05-08 @ 08:11:36
Postat av: elin dofeldt

söt unge eller vad man ska seja!! \kram Elin

2010-05-20 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0