Orientering

Hej allihopa idag försov jag mig, inte bra men missade som tur var bara första lektionen. Hade ju varit kul att missa sista :P
Shit va dryg jag är asså.
Sen var det prov, gick inte så bra. Det var inte särskilt svårt men i går kom jag på att jag glömt böckerna i skåpet. Inte bra. Men hoppas på ett G.
På idrotten hade vi orientering. Sämsta kartan jag har varit me om. Det fanns inte ens berg på kartan och inte tätskog. Hur i helskota ska man då veta vad man är. Banan var lätt men det blev inte så bra som jag trodde det skulle vara. Kan vara för att dem som skrivit ut kartan inte kan sitt jobb :o
Jaja, nu är jag hemma hos mamma och lagar mat. Senare ska jag till pappa för att städa. Och nu är det bara 45 timmar och tjugo minuter kvar till konfirmationen. Om man ska vara exakt är det 2720 minuter dit. Jag har jätte kul när jag räknar :D
Nu ska jag äta puss på er :) <33


/Madeleine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0