......

Vill du veta mitt namn
 om jag såg dig i himlen?
 Är det samma
 om jag såg dig i himlen?
 Jag måste vara stark och fortsätta,
 för jag vet att jag inte hör hemma här i himlen.
 Vill du hålla min hand?
 Om jag såg dig i himlen?
 Kan du hjälpa mig att stå?
 Om jag såg dig i himlen?
 jag hittar min väg genom natt och dag,
 för jag vet att jag bara kan inte stanna här i himlen.
 Tid kan sätta dig ner,
Tid kan böja knäna.
Tiden kan krossa ditt hjärta,
 Har du ber snälla, tigga snälla.
Bakom dörren, finns frid jag är säker,
 och jag vet det blir inga fler tårar i himlen.
 Vill du veta mitt namn
 om Jag såg dig i himlen?
Skulle det vara samma sak
 om jag såg dig i himlen?
 Jag måste vara stark och fortsätta,
 för jag vet att jag inte hör hemma här i himlen.


/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0