Sjukling é ja....

Idag är jag sjuk och igår va jag sjuk halva dagen. Inte kul alls men jag mår bra nu och i morgon går jag tillbaka till skolan. För det är ju pappa helg i helgen så vi får la se vad vi ska hitta på för något kul.
Jag har varit dlig på att uppdatera mig på bloggen men jag har inte riktigt orkat. Och förra helgen hade vi kalas för mig så jag tänkte berätta om vad jag har fått för något :)
Ett presentkort på ikea
Parfym (Britney spears midnight)
Tröja (MJ)
Pins (MJ)
Vykort (MJ)
Jacka
Bok (Alla dessa små bevis på vår vänskap)

Jag tror att det va det men jag fick ju massa saker av pappa alla på hans sida helgen innan. Så jag är nöjd med det jag fått. Nu ska jag titta på film tänkte jag. Det har jag ju inte gjort allt för mycket nu när jag vart sjuk. Då har jag tittat på följande:
Det brinner
Linas kvällsbok
Hjälp! rånare
Svensson Svensson
 
Så det blev en del. Men ha det bra tills vi hörs
Puss och kram lyckoskal :D



/Madeleine

Kommentarer
Postat av: elin dofeldt

Stakars dig som har varit sjukdom filmerna har jag och så set dom är bra va?

2010-09-30 @ 20:01:18
URL: http://elledofeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0