hemma....

Hemma igen från Göteborg. Om ni inte har märkt det.
Åkte hem en dag tidgiare en väntat men det gör inte så mycket. Saknar dem men men. Förhoppningsvis så träffas vi snart igen :)
Men jag har haft en underbar vecka med fint väder :D hoppas bara att det håller i sig :)
Men nu är påsklovet slut och bara 6 veckor kvar till sommarlovet :D tiden går fort....
Är sjuk så har inte kommit till skolan dem här två dagarna men i morgon ska jag nog palla mig upp och gå.
Det är även möte på sanda eller vad man ska kalla de (:
Nu när man är sjuk så har ja passat på att börja med ett maraton av Wallander :D
Och jag har faktiskt kommit en bit :D så nu är det inte många kvar.
Vi har oxå tittat på en lägenhet i dag och tar/får vi den flyttar vi redan om en månad :)
Men nu ska jag titta puss och kram skumbanan :)
Dem bjuder jag på :)
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0