illa....

Nu har jag fått ont i magen igen eller lite illamående faktiskt. Inte alls okejj.
Men jag får hoppas att det blir bättre. För det känns som att jag är skadad eller sjuk hela tiden just nu och det vill jag inte mer.
Förra veckan på torsdagen knakade mitt knä när jag reste på mig och i fredags ramlade jag ihop på benet. Men men...
Sånt som händer.

Men i allafall idag har jag, syskonen och kusinen Ebba varit på lek och buslandet. Och det var uppskattat.
Jag visste dock inte att Ebba var en sådan höjdare på att klättra vilket gjorde att det blev mycket roligare :)
Varma blev vi och det kändes som att vi hade 50 graders feber när vi skulle åka hem :)

Vi har varit i Göteborg sen i Måndags och då träffade jag Stina och Kevin en sväng. I Tisdags träffade jag Sofia och i går var jag och Felicia barnvakt :) mycket mysigt i och med att vår vädret har kommit.
Hoppas bara att det håller i sig så att sommaren blir lika bra :D och att denna värmen är den ända vi får... :( lite tråkigt i sådanna fall.

Men nu ska det sovas så god natt :D



/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0