TRÄNING!!!!

Jag har börjat att träna och det känns helt underbart :D
I går cyklade jag från Tenhult till Huskvarna och tillbaka på ungefär en och en halv timme. Plus att ja gick i raskt tempo i stan i går i cirka 30 minuter :D
Och jag gör min situps, armhävningar och upphopp med :D
Så närsta vecka om det blir fint väder ska jag börja springa vid vätterstranden. Och så ska ja nog ta och cykla in min cykel till Jönköping me :)

Och just nu när jag börjat träna å skriver jag kost och tränings dagbok :D
Så puss på er alla soffpotatosar :D

/Madeleine :D

Kommentarer
Postat av: elin dofeldt

haha jag är ingen soffpotatis;)

2011-04-10 @ 13:39:56
URL: http:// www.elindofeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0