Valborg :)

Hoppas att alla har en bra valborg i år..
Jag firade den med att sova till halv två, käkade frukost och straxt inpå lunch :)
Sen satte vi upp studsmattan och sen klippte vi gräs. Nu sitter jag här och funderar stort över vad jag ska göra?
Ska la kanske ner till sjön och titta på brasan kanske. Och senare så kommer kanske Jenny hit :D
Mycket trevligt :)
Vädret är mindre trevligt när det fick för sig att vända om och ta hit regn väder istället. Inte direkt roligt....
Men men. Det är väl ett slags "straff" man får för att våren kom hit tidigare än varnligt :( :)

Igår jobbade jag och Josse över en och en halv timme i skolan bara för att få bra betyg, så det hoppas jag stort på nu :)
MVG till oss tack :) det skulle inte sitta fel :)

Tycker dock att jag har för lite läsare så rekomendera gärna mig :)
Kommentarer är alltid roliga att få så det skulle sitta fint det me:)

Men nu ska ja fixa mig inför brasan :) mysigt värre!!!

/Madeleine



gammla bilder, jo tack jag vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0