Oooppps!

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på hur länge som helst :S
Lite surt men har inte hunnit och så kommer jag inte in på min dator på grund av att någon i min lilla familj har tappat bort sladden och datorn är urladdad "/
Men men..
I allefall i torsdags var det avslutningsfest i matsalen väldigt lycket om ni frågar mig.
Mycket skratt och mycket mycket dans :)
Det gillas mycket :)
Sen igår var det skolavslutning, var inte lika kul.
Skönt med sommarlov men nu lämnar man alla snälla vänner och lärare. Men till hösten börjar det om på nytt och det ser jag fram imot :D
Senare på eftermiddagen drog vi till grännaberget och käka och sen hem och spela wii i över tre timmar :)
Nu har jag precis kommit hem från stan där man fixar lite saker.
Och i morgon drar jag till Göteborg för att sitta barnvakt åt underbara Ebba :)
Så puss på er alla <3


- Avslutningskläder :)


- Dansgolvet :)


- Älskade klassen på avslutningsmiddagen :) <3

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0