Bingolotto...

Vet inte hur många som såg, men igår var jag på bingolotto med morfar och vännerna Emma, Jenny, Sofia och syrran och hennes kompis :D
Jag vann 100 :- x2
Jag känner mig stolt. Har varit med typ 100 gånger men har bara vunnit en ända gång innan så det var på tiden.
Och enligt släkten så var vi med på tv många gånger :) vilket gillas :D
Men det var sista gången med Lotta Engberg som vi var där :( nästa gånge det blir är det någon annan...
Inte alls lika roligt nu när man lärt känna henne och så..
Men men.
Vi kom hem till Jönköping runt halv tolv och så körde Magnus ut oss till Tenhult. Snäll som han är :)
Och jag kom inte i säng fräns klockan var över ett. Så dagen idag har jag varit sjukt trött...
Men vad offrar man inte för en helt underbar kväll???
Idag kommer med lite bilder sen dagen jag och Jenny var ute i Tenhult och fotade :D
Dem bjuder jag på och hoppas att Jenny inte dödar mig nu :D
Så pyss på er alla :) <3
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0