boringday!

Idag är dagen tråkig. Jag är sjukt trött att jag snart kommer få panik och gå i taket. Men ne då jag får aldrig sova på dagarna längre.
Bara för att jag har problem med att sova på natten dem dagarna jag sovit på dagen "/
Och inga läxor har vi så jag försöker tidsfördirv med tv och dator på samma gång.
Ne datorn måste vara med i och med att jag kommer slockna om jag bara kollar på tv. Och min sjukgymnast sa igår att ja skulle göra avslappnings metoden men då kommer jag dock att somna..
Så inte idag.
Ne så dagen idag har bestått av att läsa min bok mellan alla lektionerna..
Det är till och med så att lärarna tycker att jag är duktig och att när jag väl läser så är jag verkligen inne i boken :)
Det är posetivt.
Och nu har ja en skruv genom magen :)
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0