mat :D

Idag var det min tur att laga mat. Vilket gjorde det ännu mer spännande :D
Tänkte laga makaroner och falukorv men tyvärr så var makaronerna slut.
det fick bli spagetthi istället. Vilket gjorde det hela ännu roligt :)
Så jag gjorde det jag skulle och sedan hälde jag i blå karamellfärg :)
Det var meningen att de skulle blibit blåa men det blev grönt.
Spygröna :D
Men som vanligt när jag ska göra något så är det bara jag som uppskattar det.
så nästa gång får jag la göra deras mat tråkig och ful medan jag gör min färgglad. För det gör att jag tycker det är roligare att äta när det är färg på sakern :D
Så här kommer det en lite fin bild.
Och nu så åskar det regnar det igen...
tråkigt väder men men.
Ne nu ska jag hoppa in i duschen innan man ska åka och kolla på lägenheten en gång till :P
/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Paulina Ceylan

hej , va med i veckans blogg, och få många många fler besökare.

Puss & Kram ,Paulina !

http://paulinaceylans.blogg.se

2011-05-12 @ 20:33:32
URL: http://paulinaceylans.blogg.se/
Postat av: Mia

Ser ju "förskräckligt" gott ut skratt

2011-05-13 @ 14:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0