När ska ja hinna?

Just nu hinner jag knappt blogga i och med att vi är i full fart med att flytta...
Vi har inget internet i nya lägenheten fröns den 30:de. Vilket är enormt jobbigt.
För då får jag sitta i den tomma gamla lägenheten och jobba eller surfa. Och blogga.
Men så fort som internet kommer till oss ska jag bli lite bättre. För nu på dagarna blir det att gå i skolan sen hem plugg och sen fixa i ordning lite innan läggdax.
Kartonger ska packas upp och det ska städas. Så jag får la se när det blir klart.
Men på fredag åker jag och underbara vänner till göteborg för att gå på liseberg och umgås :)
Sen stannar jag kvar för att umgås med faster med familj :)
Det ska bli skönt att få komma iväg ett tag hemifrån och bara ta det lungt och njuta av livet :)
I och med att det är mycket plugg med mera :( men det löser sig alltid :)
Men nu ska jag gå och hitta på något :)
Puss och Kram skumbanan
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0