:o vad drömde ja?

Idag är en sådan dag jag hela dagen gått och undrat vad jag har drömt inatt?
För i morse när jag vaknade 04.30 hade jag ont i huvudet (inte huvudvärk) att det gick ner i ansiktet och ner vid öronen.
Jag pratade med mamma vid 06.00 och på något sätt så måste jag ha dunkat huvudet i väggen.
Undra om jag skulle ta livet av mig eller något? Det hoppas jag dock inte.
Värken försvann under dagen och har kommit och gått lite som den vill. Inte lika farligt som i morse och jag hoppas att jag inte vaknar så i morgon.
Men jag kan ju säga det att hur sjuk jag är eller hur ont jag än har tänker jag inte vara hemma från skolan mer den här terminen!
Inte länge kvar och man vill ju gärna träffa kompisarna och fixa det sista innan skolavslutningen. :)
Det är inte länge kvar och jag har inte börjat titta på kläder än :) men det kommer. Pallar inte vara "uppklädd" i år så det kanske blir en suck och avslutnings klänning med ballerina skor. Har inte riktigt hunnit fundera :)
Men ska fortsätta plugga nu så bay bay :)
Haha sjukt gammal bild men det får jag bjuda er på idag :)
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0