Packning.....

Skulle tagit det lugnt i helgen men inte då. Blir väckt havl elva och käkat frukost. Sen halv tolv har vi rensat det mesta av lägenheten.
Jag är helt skit slut, men det känns ändå riktigt skönt att vi har börjat komma igång med allt. Flytten sker den 23-24 maj. Så dem som vill hjälpa till kan ju bara säga till.
Så nu blir det att vila och ta det lite lugnt ett tag innan jag ska sätta fart med en stor rensning av mitt rum :) det kommer vara tomt där inne i morgon :)
Ne så imorgon kanske det kan bli att sova lite längre om Jenny med vill.. Jag får la ge henne coca cola och kaffe idag så att hon är vaken länge :)
Men det löser sig.
Puss och Kram på alla
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0