Söndag = slappa dag :D

Idag slappar jag för fulltt. Sova till två sen bara tv:n hela dagen :)
Igår packade vi för fullt och det märks att flyttdagen närmar sig. Det ska bli riktigt skönt när allt är över och vi har kommit på plats. För just nu är allt bara jobbigt och streesigt. Det är mycket som ska göras och tråkigt är det. Men det kommer att bli bättre.
I morgon är det måndag och sista hela veckan i skolan, sjukt gött..
Men jag kommer ända att ha fullt upp. Plugg hela veckan, varje dag och hela tiden.
Mycket ska hinnas med plus att det ska bli bra oxå :)
Jag har samhällsekonomi att göra och ekologi att göra.
Sen ska jag analysera två länder för att få VG och i historia ska jag läsa upp betyget i kalla kriget :)
Det kommer bli jobbigt men riktigt skänt när det är över. Så bli det fint väder drar jag med mig läxorna ut till Tenhult och lägger mig i solen. Då kan man oxå jobba på solbrännan :)
Fast det sägs att det ska regna ända tills nästa tisdag "/ sjuk tråkigt..
Men men, nu ska jag fortsätta titta på tv och sen blir det nog att läsa bok igen.
Puss på er alla...
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0