Bowling plus fika :)

Idag är det onsdag och den har varit riktigt bra :) först skola, var roligt i och med att vi ska ut till fritids på fredag :) sen drog jag hem och så skulle jag vara duktig att plugga men nehe då, då deckar man i soffan och sover till Mia ringer och väcker än vid 17. Då blev det att dra ner till stan och fika. Mycket mysigt :) sen fick hon för sig att vi skulle bowla :D inte heller fel :) så vi drog dit och bowla en timme. Riktigt roligt så det vill jag absolut göra om :P vem vann då? Om inte jag. Men Mia var duktig fast hon inte bowlat på ett bra tag. Hon fick faktiskt en strike mer än mig :P men det var hon värd :-) sen blev det hem och fixa lite inför i morgon :) städa med mera. Har även bokat tid för klipp och toning på tisdag i och med att jag har studiedag :)
På fredag bär det av till fritids för att intervjua barn och personal :D och vi ska vara där vid 14. Så vi är lediga från skolan. Men min grupp ska vara duktiga och gå till skolan vid 11 för att fixa lite. Så vi inte har massa att göra på måndag sen :)
Men nu hade jag tänkt att sova :)
Tack Mia för en underbar eftermiddag/kväll. Det betydde :)

Älskar min familj <3

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0