Redovisning

Har haft min första redovisning i engelska. Gick väl ganska bra men var skit nervös och jag höll på att dö. Skulle redovisa om en stad i Sverige i tre minuter men tror att jag läste lite väl för fort så det tog nog lite mer än en minut bara. Så nu hoppas vi på ett godkänt så blir jag glad :) Har också haft en del redovisningar i karaktärsämnet Barn och fritid. Där ska redovisningarna vara längre än tre minuter dem ska vara i cirka 20 till 30 minuter. Men där redovisar man i basgrupperna och på det sättet får man stöd från gruppmedlemmarna. Vår sista redovisning vi gjorde då vi skulle redovisa barnens utveckling i åldrarna 9-12 år så tog det ungefär en timme :) roligt var det och hoppas på att vi får bra betyg. Vi har i alla fall inte behövt göra om. Denna vecka har vi fått höra på olika människor som pratat om dem olika pedagogiska inriktningarna. Men jag har ju redan bestämt mig men vem vet man kanske kan ändra sig efter APL! Det ska väljas i morgon och jag hoppas att jag kan få en bra plats :D Gärna med barn som är 0-2-3 år. Ne nu ska jag bryta. /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0