16 år :)

Jaho i fredags fyllde man 16. Inte för att det känns så men enligt datum så ska jag fylla 16 :) så jag blev firad på morgonen av mamma, syskon och syrrans kille. Senare på kvällen blev det kalas hemma hos mamma. Fick kläder, pengar, presentkort, handdukar, en byrå och två produkter till fötterna :) mycket nöjd.. Sen i går blev det kalas hemma hos pappa med släkt på den sidan. Och där fick jag pengar, presentkort, Wii spel Michael Jackson dans spel något, en ziperall, en drake som Ebba hade gjort till mig. Tror att det var allt :)
Lite chokad över att inte fått några flytta hemifrån produkter men det kommer la kanske nästa år :)
Nu sitter jag hos pappa och tittar på medan dem andra spelar poker.
Funderar på att dra på bio senare i kväll men jag får väl se :D
Men nu ska ja dra kommer bild senare på allt ja fått :)
Puss och kram skumbanan <3

/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Frida

Du fick visst flytta hemifrångrejer, handdukarna bl.a.

Men sen kan du inte bara säga flyttahemifrångrejer, specifera vad det är du vill ha, så blir det mkt lättare. Använd presentkortet du fick av oss för att köpa något tills du flyttar kan vara en bra idé t.ex.

2011-09-25 @ 13:25:06
URL: http://fridasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0