ÄNTLIGEN!!!

Äntligen har blogg.se skaffat en app då man kan mobil blogga. Det kommer underlätta så mycket i och med att alla bilder finns på mobilen och att det tar så sjukt lång tid att lägga in dem på datorn :)

Och nu så är man sjuk oxå, inte lika roligt :( har fått biverkningar av det helvetes penicillinet man äter "/ de kan ju gå och ta sig någonstans... Illamående, magont och ont så att jag får svårt att andas. Och det gör att jag inte kan sova! Så nu är det slut på dem tabletterna för alltid! Dock så har jag inte ätit upp hela kuren så dem har inte hunnit göra någon värkan på det dem skulle göra utan bara försämrar det andra i kroppen :( men men nu sitter jag och kolla på film "Jag saknar dig" en sjukt bra film jag redan sett två gånger på bio och lipar lika mycket varje gång.
I morgon ska jag tillbaka till skolan saknar min Annie <3
puss på deej baby :*

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0